Łódzkie Inwestycje

Klauzula Informacyjna

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO), przedstawiamy poniżej szczegółowe informacje dotyczące ochrony Państwa danych osobowych w Spółce.

  1. Kto jest Administratorem danych osobowych?

Łódzkie Inwestycje Sp. z o.o.
ul. Wólczańska 17
90-731 Łódź

  1. Jak można skontaktować się z Administratorem?

Z Administratorem można skontaktować się:

  • telefonicznie: +48 42 66 49 100 (koszt wg taryfy operatora);
  • przez Internet pisząc na adres e-mail: ochronadanych@li.lodz.pl;
  • listownie na adres siedziby Administratora: 
    Łódzkie Inwestycje Sp. z o.o.
    ul. Wólczańska 17
    90-731 Łódź
  1. Informacja o Inspektorze Ochrony Danych.

Inspektorem Ochrony Danych w Spółce jest Pani Aleksandra Ciesielska. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się:

  • przez Internet pisząc na adres e-mail: ochronadanych@li.lodz.pl;
  • listownie na adres: 
    Łódzkie Inwestycje Sp. z o.o.
    ul. Wólczańska 17
    90-731 Łódź
  1. W jakich celach Spółka przetwarza dane osobowe?

Spółka przetwarza dane osobowe na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (podstawa prawna: art. 6. ust. 1 pkt. a/b/c/d/e) w celach:

  • realizacji zadań wynikających z aktu założycielskiego Spółki;
  • realizacji umów;
  • realizacji obowiązków prawnych;
  • świadczenia usług.
  1. Informacja o obowiązku lub dobrowolności.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów oraz wypełnienia obowiązków prawnych. Spółka przetwarzać będzie dane osobowe jedynie w zakresie i okresie niezbędnym do realizacji celów.

Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w przypadku gdy taki obowiązek wynika z przepisów prawa. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nierozpoznanie sprawy.

  1. Komu i dlaczego Spółka udostępnia dane osobowe?

Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowym, w szczególności:

  • organom administracji publicznej;
  • organom i jednostkom samorządowym , spółkom z kapitałowym udziałem Miasta współpracującym z Łódzkimi Inwestycjami Sp. z o.o.,  w ramach projektów i zadań realizowanych w interesie publicznym;
  • bankom i instytucjom płatniczym;
  • podmiotom świadczącym dodatkowe usługi specjalistyczne dla Spółki tj. audytorom podatkowym, biegłym rewidentom badającym sprawozdanie finansowe;
  • dostawcom usług IT, z którymi współpracuje Administrator w celu utrzymania ciągłości i poprawności działania systemów teleinformatycznych;
  • podmiotom realizującym usługi budowlane i remontowe na zlecenie Spółki;
  • podmiotom prowadzącym działalność pocztową i kurierską w celu dostarczania przesyłek i korespondencji;
  • organom egzekucyjnym w przypadku prowadzonych egzekucji sądowych lub administracyjnych.

Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

  1. Informacja o zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych i profilowaniu.

Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

  1. Jak dane osobowe są przechowywane i jak długo?

Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U.2019.553 ze zmianami), a w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, przez okres niezbędny do realizacji wskazanego celu.

  1. Jakie prawa posiadacie Państwo w zakresie ochrony danych osobowych?

Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.

W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych można zwrócić się do Spółki z prośbą o udzielenie stosownych informacji, wyjaśnień. Niezależnie od powyższego przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)